• סניף קונספט - שלמה בן יוסף 3, חיפה
  • סניף VIP - מרקוני 7, חיפה
  • טלפון: 1-700-559-900
  • שעות פתיחה - א-ה': 10:00 עד 20:00 | שישי: 10:00 עד 14:00
רשתות חברתיות:

איך תדע במה לבחור עם כל כך הרבה חנויות רהיטים? תתבונן לעומק, אם תגלה שם ניסיון של שנים, אם תגלה מגוון מוצרים,אם תגלה פתרונות ייחודיים ויצירתיים, אם תמצא שם הרבה לקוחות חוזרים, תדע שלא טעית ואתה בידיים טובות, ברהיטי “דאלי” תמצא את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. לרהיטי דאלי מוניטין של 58 שנים.רהיטי דאלי חברה משפחתית בתחום הריהוט הביתי, לצוות הניהולי של רהיטי דאלי רקורד עשיר בענף הרהיטים בישראל.בשנת 1960 הקים וייסד שמואל עצמון את רהיטי “נווה עצמון” שם דבר בענף הרהיטים בחיפה המוכר עד היום לתושבי והצפון. בתחילת שנות ה-80 ייסד יוסי עצמון דור ההמשך למשפחת עצמון בענף הריהוט,את רהיטי האיכות והיוקרה – “דאלי”, יוסי שגדל , צמח, ונשם את ענף הרהיטים מילדותו,הביא מפנה חשוב בכלכלת חיפה, הוא העתיק את מרכז עסקיו מהדר הכרמל המסורתי לאזור הצ’ק פוסט,והקים בו את רהיטי נווה ואת רהיטי דאלי ובכך סחף אחריו חנויות רהיטים רבות,עד שהפך מתחם הצ’ק פוסט למרכז הרהיטים של הצפון. רהיטי דאלי הפכה לאבן שואבת לאדריכלים, מעצבים ואוהבי ריהוט היוקרה. השילוב של ייצור מקומי ויבוא איכותי, הפך לשילוב המנצח של רהיטי דאלי אשר ידועה בקו ייחודי ורענן, היא עומדת בסטנדרטים גבוהים בעיצוב, בעמידות, באסתטיקה, בגימור ובאיכות גבוה של מוצריה יותר מהמקובל בענף.

ייבוא הרהיטים נבחר בקפידה, תוך שמירה על כללי הנדסת אנוש גבוהים,והייצור המקומי משלים את קו החשיבה והעיצוב, אשר נתפר אישית לדרישות וצרכי הלקוחות ומבוצע על ידי מיטב המומחים בענף. רהיטי דאלי משלבת את יתרונותיה כיבואן וכיצרן המוכר ישירות לצרכן,הבדלי המחיר בין דאלי לחנויות היוקרה מתורגמים כיתרון היחסי בחסכון ללקוח.השילוב והגמישות של שתי שיטות השיווק יוצרת נוחות ללקוח שלא קיימת אצל מתחריה. מגוון הרהיטים הנמכרים בכ- 2,000 מ”ר של שטחי תצוגה תחת קורת גג אחת הם: סלונים ומערכות ישיבה מעור ובד, כורסאות , מזנונים + שולחנות, שולחנות חדרי אוכל, חדרי שינה ומזרנים. השירות ללקוח מעל לכל – החברה הציבה לה מטרה עיקרית – לקוחות מרוצים.כחברה משפחתית גדל היתרון של רהיטי דאלי, שכן בכל מחלקה מעורבים בני המשפחה,החל מאולמות התצוגה, בקרת האיכות, האספקה ושירות ללקוח, יתרון זה אינו קיים בחנויות היוקרה,המעורבות והניהול של בני המשפחה בכל האגפים יוצר את חוג הלקוחות המרוצים,הנאמנים אשר נמדדים על ידנו בכמות הלקוחות החוזרים וממשיכים לשמור אמונם לאורך זמן.